Časté dotazy k nákupu

Kdy mi bude doručeno objednané zboží ?

Zboží doručujeme v průměru od 1 do 3 pracovních dnů, následujícího dne od objednání nebo potvrzení objednávky, v závislosti na Vámi zvoleném způsoby platby a dopravci. Vliv má také aktuální dostupnost objednaného zboží na našem skladu, případně skladu dodavatele. Proto doporučujeme zvolit zboží které máme skladem a platbu on-line přes platební bránu, nebo okamžitým (rychlým) převodem na účet naší banky. Pokud vyberete zboží označené jako "vyprodáno" nebo "objednáno u dodavatele" počítejte s dobou doručení 10 -15 pracovních dní, ve vzácných případech i déle, v takovém případě Vás však budeme řádně a v čas informovat. V případě že bychom Vám nebyly schopni zboží dodat do 30 dnů od Vaší objednávky, vrátíme Vám zpět celou finanční částku kterou jsme od Vás obdrželi.

 

Proč někdy doručení trvá dlouho ?

Máme své vlastní skladové prostory které postupně rozšiřujeme, přesto u některého vybraného zboží využíváme skladů našich dodavatelů, tedy určitou část zboží objednáváme u dodavatele v okamžiku kdy si jej u nás objednáte. Díky tomu nám odpadají dnes tak vysoké náklady na pronájem a provoz skladovacích prostor a my Vám tak můžeme nabídnout velice hezké ceny pro Vás, naše zákazníky a tím Vám ušetřit značné peníze oproti nákupu v kamenné prodejně. A velmi často se jedná i o desítky procent oproti ceně v kamenné prodejně. Také zároveň máte jistotu že dostáváte čerstvé zboží které neleží měsíce nebo roky na skladě.

Proto je důležité sledovat dostupnost u zboží. Pokud objednáte zboží které máme  označené skladem, je jeho expedice a předání dopravci v řádu 1 až 3 pracovních dnů následujícího dne od objednání nebo, potvrzení objednávky, k tomu + 1 až 2 dny má dopravce na doručení. Více informací naleznete ZDE

 

Věrnostním VIP program

Věrnostním VIP program je určen pro registrované zákazníky, kteří v posledních 12 měsících nakoupili v našem obchodě zboží v součtu za více jak 10 tisíc Kč.

V některých případech si dovolujeme individuálně zařadit zákazníka do VIP program dříve ještě před splnění podmínek a to dle našeho uvážení a po jeho výslovném souhlasu. Při porušení obchodních podmínek si vyhrazujeme právo odebrat zákazníka z VIP programu. V takovém případě bude zákazník řádně informován zprávou na e-mailovou adresu kterou uvedl při registraci.

Registrovaný zákazník může požádat o zařazení do věrnostního VIP programu, pokud se domnívá, že má již na zařazení do VIP programu nárok. V takovém případě prověříme zda splnil veškeré podmínky pro VIP program.

Jako VIP zákazník máte 5% slevu na každý nákup nad 999 Kč a k tomu další výhody. Nákup za výhodnější ceny, individuální slevy na atypické zboží nebo zboží z cenově vyšší kategorie (jedná se například o velké voliéry, akvária, králíkárny, škrabadla a šplhací věže pro kočky, přepravní klece, atd... sleva se sjednává vždy individuálně na vybrané zboží a to buď telefonicky nebo e-mailem). Dále také zákazník v našem VIP programu získává rychlejší výměnu zboží a vyřízení reklamace nad zákonem stanovený čas. ;)

S VIP programem není spojen žádný poplatek a ani povinnost kupovat nežádoucí  nebo nechtěné zboží.

VIP program je naše poděkování Vám, našim zákazníkům.

 

Nákupem u nás šetříte a chráníte naše lesy a pomáháte snížit stopu CO2!

U nás používáme i krabice a ochranné výplně které již byly jednou použity, ale přesto jsou zcela čisté a neponičené (nebojte se, vždy je řádně překontrolujeme a ověříme jejich nezávadnost a vhodnost pro přepravu Vaší objednávky, žádné špinavé nebo roztrhané balíky neposíláme). Snažíme se minimalizovat plýtvání a šetřit tím naše lesy a přírodu, která je pro nás a příští generace tak důležitá. Aktivně se tak tím společně podílíme na snížení stopy CO2.

 

Jak je možné, že je někdy dodací lhůta překročena ?

Děláme vše pro to, abychom co nejlépe zásobili náš sklad zbožím a tím pro Vás zajistili co nejrychlejší dodání. Někdy se však může stát, že je poptávka po určitém zboží vysoká, nebo zákazník před vámi zboží vykoupil (sklad aktualizujeme jednou za 24hod) případně si objednáte těžko dostupné nebo atypické zboží. S velkým úsilím se pak snažíme Vámi objednané zboží zarezervovat a zajistit napříč všemi našimi dodavateli. Proto Vás tímto prosíme o pochopení a trošky té trpělivosti. Pokud zjistíme na naší straně problém nebo omezení schopnosti odeslat Vaši zásilku do 3 až 5 pracovních dnů, bude Vás s předstihem kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

 

Jak mi bude objednané zboží doručeno?

Využíváme několik dopravců, kteří Vám objednané zboží doručí na Vaši adresu nebo na výdejní místo. Vybírat můžete z následujících dopravců, GLS, Česká Pošta, Zásilkovna a pro atypické produkty máme spolehlivého dopravce TopTrans.

Nevíte kde je ve vašem městě výdejní místo Balíkovny ?

Aktuální seznam poboček naleznete ZDE

Nevíte kde je ve vašem městě výdejní místo GLS ?

Aktuální seznam poboček naleznete ZDE

Nevíte kde je ve vašem městě výdejní místo Zásilkovny ?

Aktuální seznam poboček naleznete ZDE

 

Jak mám postupovat když chci zboží vrátit bez udání důvodu ?

Zboží nepoužité a bez poškození zašlete zpět na naši adresu spolu s řádně vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy. Zboží vždy prosím řádně zabalte tak aby nedošlo k jeho poškození. Zboží nezasílejte na dobírku, v takovém případě zboží nepřevezmeme. Více informací naleznete v sekci ,,Výměna, reklamace, odstoupení od kupní smlouvy,,. Protokol ke stažení naleznete ZDE

Pozn.: Prosíme Vás, nezapomeňte, že podle zákona máte právo se s zbožím seznámit tak jako by jste se s zbožím seznamovali v kamenné prodejně, tudíž při vrácení zboží nesmí jevit známky užívání! Zboží vracejte prosím kompletní s původním originálním obalem s visačkami a návodem. Také upozorňujeme že určité zboží není možné dle zákona vrátit, do této kategorie spadají např: léčiva, hygienické zboží kterému byl porušen hygienický obal, atypické zboží na Vaši výslovnou objednávku nebo zboží které bylo vyrobeno či upraveno podle Vašich požadavků. Ale nemějte obavy, to se týká pouhých 2-3% prodávaného zboží.

Jak mám postupovat když chci zboží reklamovat?

Ničeho se nemusíte obávat. Kontaktujte nás na uvedených kontaktech. Popište prosím do formuláře dostatečně a srozumitelně závadu zboží a jak se projevuje nebo za jakých okolností (případně i vyfotografujte, nahrajte video). A ideálně spolu s původním obalem zašlete zpět na naši adresu společně s vyplněným reklamačním formulářem. Zboží vždy prosím řádně zabalte tak aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Zboží nezasílejte na dobírku, v takovém případě zboží nepřevezmeme. Více informací naleznete v sekci ,,Výměna, reklamace, odstoupení od kupní smlouvy,,. Protokol ke stažení naleznete ZDE

 

Pokud obdržíte poškozené zboží od dopravce / kurýra.

Ihned žádejte dopravce / kurýra o sepsání protokolu o poškozené zásilce (nenechte se odbýt!!!).  Vše řádně a detailně nafoťte z několika úhlů a i s odstupem tak, aby byla vidět celá zásilka i poškození. Po otevření zásilky vyfoťte také jak je zásilka uvnitř poskládána i s umístěním veškerých ochranných materiálů a výplní (výplně a další ochranný materiál prosím nevyhazujete a uschovejte jej). Raději udělejte více fotografií z mnoha úhlů a vzdáleností, jinak může dopravce z nedostatku důkazních fotografií zamítnout celou reklamaci. Samozřejmě také můžete odmítnout zásilku převzít z důvodu evidentního poškození a však i zde je nutné sepsat s dopravcem / kurýrem protokol o poškození! Pokud zásilku odmítnete převzít bez sepsání protokolu o poškození zásilky, nemůžeme Vám uznat důvodné odmítnutí převzetí poškozené zásilky dle Obchodních podmínek. Kontaktujte nás a nahlaste nám tuto událost co nejdříve, ideálně telefonicky. Děkujeme. 

Pozn.: Pokud je to možné, kontaktujte nás přes e-mail, pokud však chcete, můžete nám zavolat, přesto Vás pak požádáme o zaslání vyplněného reklamačního formuláře buď elektronicky na náš e-mail nebo na naši adresu společně s reklamovaným zbožím.