Hodnocení obchodu
Rozhodně mohu doporučit.
spokojenost s nabídkou, cenami i komunikací obchod můžu ostatním zákazníkům doporučit
Byla jsem velice spokojena s rychlím vyřízení mého nákupu,které přišlo pečlivě zabaleném a v perfektním stavu.
Muzu jedine doporucit :-) Spokojenost na 110 %! A jeste pejsek dostal zdarma dve male mlsky :-)
doporučuji
super :)
V konkurenčním eschopu mi zboží dorazilo druhý den, ***editováno***
(Administrátor)
Dobrý den, prosím o info, kdy jste objednávku zadával. Přišel Vám potvrzovací email a pak další o tom, že se objednávka zpracovává? děkujeme
skvělý obchod,skvělý výběr
skvělá komunikace, perfektní doručení
fajn obchůdek, velký sortiment
perfektní komunikace ze strany obchodu, doporučuji
Nedoporučuji
(Administrátor)
To se asi vloudila nějaká chybička :-) . My v eshopu uvádíme: sklad 0 ks, dostupnost 1 den. Dostupnost znamená nikoliv dopravu, ale čas za který jsme schopni zajistit zboží buď z některého z našich skladů nebo od našich dodavatelů. Pravdou je, že u této objednávky jsme nebyli schopni zboží zajistit, neboť to bylo zboží v doprodeji a již se z našich skladů vyprodalo a nebylo už ani u dodavatele. Náš systém se aktualizuje cca co 24 hod. a proto ještě mohlo být zboží v eshopu zobrazováno. Tyto informace byly telefonicky ihned sděleny Vaší ženě s naší velkou omluvou a lítostí, že není v našich silách požadované zboží zajistit.
DODATEK 27.10.: zobrazování dostupnosti a skladových zásob změněno na: skladem externě, aby to nikoho již nepletlo :-)
(Administrátor)
Za delší dobu řešení reklamace (1 týden) nemůžeme. Pracovnice reklamačního oddělení dopravce je na nemocenské a čekali jsme na její vyjádření až do dnešního dne. Paní Hrubou jsme hned na počátku ujistili, že i kdyby nakonec dopravce reklamaci neuznal, že ji vyřídíme my, ať se nebojí. Nicméně jsme ji nemohli vyřizovat dříve, než dopravce rozhodne, vzhledem k mnoha možným způsobům řešení a nevěděli jsme, který z nich dopravce vybere. Dopravce vybral náhradu škody. Požaduje škodní fakturu. Nyní zase my čekáme na vyjádření zákaznice, kdy jsme jí nabídli slevu, výměnu zboží nebo vrácení poškozeného zboží a vrácení peněz. Tož tak. Víc pro to vážně udělat nemůžeme :-). Doplněno: zákaznice využila 50% slevy na zboží.
Na tento internetový obchod som narazila na nejakom fóre, kde písali samé pozitíva a ja to môžem len potvrdiť. Keďže kupujem veľké 20 kg vrecia hoblín, nikdy som ich neobjednávala z internetu (hoci cena je oveľa lepšia než v kamenných obchodoch) kvôli vysokej cene dopravy. Keď si v tomto obchode spočítam cenu za hobliny + dopravu ešte vždy je to nižšie než ceny v kamenných obchodoch. Za mňa celková spokojnosť, určite tu nakúpim aj nabudúce.
(Administrátor)
Děkujeme moc :-)
(Administrátor)
Také děkujeme :)
Super
(Administrátor)
Je na zákazníkovi, zda si zvolí dopravu českou poštou či jiným dopravcem/kurýrem, který doručí zakázku do 24 hod. Zde byla zvolena doprava ČP, která právě u této zakázky 2x pochybila, při podání i při doručování. Doručeno bylo do 48 hod. avšak bez oznámení zákazníkovi. Prostě dvojitá smůla :)
Obchod vřele doporučuji, Výborná komunikace se zákazníkem. Zboží mi bylo doručeno neuvěřitelně rychle. Lopatky na tuhá steliva přesně podle popisu.
S přístupem a jednáním v tomto obchodě je radost, pro naše mazlíčky nakupovat.
Děkuji vždy se budu ráda vracet
(Administrátor)
Děkujeme :)
doporučuji pro majitelé zvířátek!!